Літня педагогічна практика м Скадовськ Заклад дошкільної освіти ясла-садок номер 6 Теремок Скадовської міської ради Херсонської області
1.Художня література театр казка Теремок
2 ХПД музична діяльність
3 Ознайомлення з природою Хто в лісі живе ?
4 Ознайомлення з соціумом Овочі та фрукти
5 Фізичний розвиток
6 Індивідуальні заняття з хореографії
7 Художня діяльність малювання крейдою на свіжому повітрі Тема Казковий герой
Пробна практика місто Берислав в дитячому садочку Колосок середня група
1Заняття Ознайомлення з соціумом
Тема Ми маленькі українці
2 Заняття з фізичної культури
Пробна практика місто Нова-Каховка ЗДО ''Дюймовочка''Друга молодша групаКонспект занять з фізичної культури
Друга молодша група
1.Вступна частина
Шикування дітей в шеренгу.
Звичайна ходьба(20сек) по колу руш ,
-ходьба на носках (20сек) (як лисички)спинки рівно руки на поясі.
-ходьба на п’ятках ручки (20сек) ,на поясі спинки рівно,
-ходьба з високим підняттям колін(20сек) (як чаплі) ,спинки рівно руки на поясі,
-звичайний біг по колу(40сек)
- ходьба по колу для відновлення дихання .
2.Підготовча частина
Шикування в коло й проведення ЗРВ під музику.Діти надули величезну кульку й відпустили. Зараз ми з вами пограємо гру яка називається ‘’Cилачі”
В.п .о.с.1-ноги на ширені плечей спинки рівно,підняти руки через сторони вгору й крикнути у-у-ух (вдих й видих)повторити 3-4 рази.Надуваємо величезну кульку беремося заруки й ведемо хоровод .
3.Основна частина
1.Рухлива гра ’’По рівненькій доріжці’’
Повторити 3-4 рази
Мета удосконалювати вміння стрибання на обох ногах ,пересуваючись уперед ; розвивати увагу , вміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.
Діти сидять на гімнастичній лаві й стають повторюючи за Вихователем .
По рівненькій доріжці крокують наші ніжки
По горбочках,по горбочках-діти стрибають.
В яму- бух –діти присідають
Вилізли з ями –діти промовляють у-у-ух
Після цього вихователь промовляє
Рівненькі в нас доріжки
Втомились наші ніжки
Ось там дім-
Живемо ми в нім.
2. Рухлива гра ’’Кіт та миші’’
Мета Розвивати у дітей вміння виконувати рух по сигналу.Вправлятися з бігу за різними напрямками.
Вихователь збирає дітей у коло,вибираючи за допомогою лічилки ’’Еники-беники …’’ вибрати котика інші діти миші.
Лічилка
Еники-беники їли вареники.
Еники-беники, квас вийшов маленький Тарас.
Раз,два,три .Раз,два,три.
Біжимо ми як вітри,
А жмурити будеш ти.
Діти миші сидять у нірках .Котик сідає на гімнастичну лаву й засинає. Миші розбігаються по залу .Котик прокидається й починає ловити мишей, які біжать в норки .Кого схопив котик той стає котиком .Гра повторюється 3-4 рази.
4. Заключна частина.
Ходьба на відновлення дихання по колу.
Відіо урок:
Конспект занять з фізичної культури
Друга молодша група
1.Вступна частина
Шикування дітей в шеренгу.
Звичайна ходьба(20сек) по колу руш ,
-ходьба на носках (20сек) (як лисички)спинки рівно руки на поясі.
-ходьба на п’ятках ручки (20сек) ,на поясі спинки рівно,
-ходьба з високим підняттям колін(20сек) (як чаплі) ,спинки рівно руки на поясі,
-звичайний біг по колу(40сек)
- ходьба по колу для відновлення дихання .
2.Підготовча частина
Шикування в коло й проведення ЗРВ під музику.Діти надули величезну кульку й відпустили. Зараз ми з вами пограємо гру яка називається ‘’Cилачі”
В.п .о.с.1-ноги на ширені плечей спинки рівно,підняти руки через сторони вгору й крикнути у-у-ух (вдих й видих)повторити 3-4 рази.Надуваємо величезну кульку беремося заруки й ведемо хоровод .
3.Основна частина
1.Рухлива гра ’’По рівненькій доріжці’’
Повторити 3-4 рази
Мета удосконалювати вміння стрибання на обох ногах ,пересуваючись уперед ; розвивати увагу , вміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.
Діти сидять на гімнастичній лаві й стають повторюючи за Вихователем .
По рівненькій доріжці крокують наші ніжки
По горбочках,по горбочках-діти стрибають.
В яму- бух –діти присідають
Вилізли з ями –діти промовляють у-у-ух
Після цього вихователь промовляє
Рівненькі в нас доріжки
Втомились наші ніжки
Ось там дім-
Живемо ми в нім.
2. Рухлива гра ’’Кіт та миші’’
Мета Розвивати у дітей вміння виконувати рух по сигналу.Вправлятися з бігу за різними напрямками.
Вихователь збирає дітей у коло,вибираючи за допомогою лічилки ’’Еники-беники …’’ вибрати котика інші діти миші.
Лічилка
Еники-беники їли вареники.
Еники-беники, квас вийшов маленький Тарас.
Раз,два,три .Раз,два,три.
Біжимо ми як вітри,
А жмурити будеш ти.
Діти миші сидять у нірках .Котик сідає на гімнастичну лаву й засинає. Миші розбігаються по залу .Котик прокидається й починає ловити мишей, які біжать в норки .Кого схопив котик той стає котиком .Гра повторюється 3-4 рази.
4. Заключна частина.
Ходьба на відновлення дихання по колу.
Зимова практика м.Нова Каховка ЗДО Дюймовочка
1.Заняття Ознайомлення з соціумом
Тема Космос
2.Заняття з фізичної культури
https://drive.google.com/file/d/17cr0dZIm7j-rleJ92DN7bsz97MUfIyfU/view?usp=sharing
Звіт з практики"Пробна практика в групах раннього та дошкільного віку" в ЗДО "Колосок"
Дошкільний навчальний заклад №5 знаходиться у західній частині міста Берислава за адресою: провулок Севастопольський,1.
Дитячий садок був побудований і зданий в експлуатацію 15.04.1974 року.
Двоповерхова будівля на 75 місць. В дошкільному закладі функціонує 3 групи: 1-ясельного та 2 дошкільного віку.
Площа будівлі 563 кв.м., площа території – 7000кв.м., на території знаходиться спортивний та ігрові майданчики.
Спортивний майданчик облаштований стандартним обладнанням, а саме: дуги, шинний бум, парканчик, рухохід, гімнастична стінка, футбольне поле з металевими воротами та сіткою, яка знімається на зимовий період, баскетбольний щит, дерев’яний бум для ходьби та лазіння. Є містечко з дорожнього руху.
В приміщені дошкільного закладу є музичний та спортивний зали, методичний та медичний кабінети, кабінет завідувача, кімната для проведення засідань.
Педагогічний персонал поглиблено працює над розв’язанням проблемних питань, а саме: інтерактивні методи і прийоми у роботі з дітьми з здоров’язберігаючих технологій, забезпечення психоемоційного комфорту дитини, мовленнєве та зв’язне мовлення дітей, гуманістичні ідеї В.О.Сухомлинського.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:Конституції України Закону України «Про освіту» Закону України «Про дошкільну освіту» Закону України «Про охорону дитинства» Указу Президента України № 926 /2010 «Про заходи що до пріоритетного розвитку освіти в Україні Конвенції ООН про права дитини Положення про ДНЗ Постанови Кабінету Міністрів №305 від 12.03.2003 р., а також відповідно власного Статуту та регламентується робочим планом, що складається на навчальний рік , який триває з 01 вересня по 31 травня. Діяльність навчального закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дитини, формування її особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів , забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні. Головною метою роботи дошкільного закладу є забезпечення в реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти , задоволення потреб громадян у нагляді, догляді, і оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного , розумового та психічного розвитку та формування різнобічно розвиненої , духовно багатої патріотично налаштованої особистості. Протягом навчального року проводиться систематична робота на виконання Базового компоненту дошкільної освіти (нової редакції) та програм розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Впевнений старт». Навчальний план, складений на основі Базового компонента та програм розвитку, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини.
https://dnz5.berislav-mr.gov.ua
Дошкільний навчальний заклад №5 знаходиться у західній частині міста Берислава за адресою: провулок Севастопольський,1.
Дитячий садок був побудований і зданий в експлуатацію 15.04.1974 року.
Двоповерхова будівля на 75 місць. В дошкільному закладі функціонує 3 групи: 1-ясельного та 2 дошкільного віку.
Площа будівлі 563 кв.м., площа території – 7000кв.м., на території знаходиться спортивний та ігрові майданчики.
Спортивний майданчик облаштований стандартним обладнанням, а саме: дуги, шинний бум, парканчик, рухохід, гімнастична стінка, футбольне поле з металевими воротами та сіткою, яка знімається на зимовий період, баскетбольний щит, дерев’яний бум для ходьби та лазіння. Є містечко з дорожнього руху.
В приміщені дошкільного закладу є музичний та спортивний зали, методичний та медичний кабінети, кабінет завідувача, кімната для проведення засідань.
Педагогічний персонал поглиблено працює над розв’язанням проблемних питань, а саме: інтерактивні методи і прийоми у роботі з дітьми з здоров’язберігаючих технологій, забезпечення психоемоційного комфорту дитини, мовленнєве та зв’язне мовлення дітей, гуманістичні ідеї В.О.Сухомлинського.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:Конституції України Закону України «Про освіту» Закону України «Про дошкільну освіту» Закону України «Про охорону дитинства» Указу Президента України № 926 /2010 «Про заходи що до пріоритетного розвитку освіти в Україні Конвенції ООН про права дитини Положення про ДНЗ Постанови Кабінету Міністрів №305 від 12.03.2003 р., а також відповідно власного Статуту та регламентується робочим планом, що складається на навчальний рік , який триває з 01 вересня по 31 травня. Діяльність навчального закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дитини, формування її особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів , забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні. Головною метою роботи дошкільного закладу є забезпечення в реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти , задоволення потреб громадян у нагляді, догляді, і оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного , розумового та психічного розвитку та формування різнобічно розвиненої , духовно багатої патріотично налаштованої особистості. Протягом навчального року проводиться систематична робота на виконання Базового компоненту дошкільної освіти (нової редакції) та програм розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Впевнений старт». Навчальний план, складений на основі Базового компонента та програм розвитку, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини.
https://dnz5.berislav-mr.gov.ua
Звіт з практики"Введення в спеціальність" дошкільного закладу
ЗДО Теремок
Дошкільний заклад працює за: п’ятиденним робочим тижнем, вихідні дні субота, неділя, святкові.
Функціонує 10 груп з денним режимом перебування дітей.
Групи комплектуються за одновіковими, різновіковими ознаками:
1 група для дітей віком від двох до трьох років – перша молодша група;
7 груп для дітей віком від трьох до шести (семи) років – друга молодша, середня, старша групи;
2 групи групи спеціального призначення:
логопедична (з вадами мовлення) – для дітей віком від п’яти до шести (семи) років – старша група;
ортопедична – (з вадами опорно-рухового апарату) – для дітей віком від трьох до шести (семи) років
Бериславський дошкільний навчальний заклад №3 (ясла-садок) комбінованого типу (далі – дошкільний заклад) створений на основі рішення Бериславської районної ради народних депутатів Херсонської області від 30 грудня 1980 року № 2/1.
Засновник дошкільного закладу – Бериславська міська рада.
Садочок Дюймовачка конпінсуючого типу здо 1 НОВА КАХОВКА
1963р
11 груп
4 звичайні
4 групв здр
3 СЕРЕДНИХ
60 працівників програма Українське дошкілля базовий рівень розвиток вязнення мовлення
Садочок Золотий ключик Нова КАХОВКА
1 ЛЮТОГО 1977 Р
9 ГРУП
4 ГРУПИ ясельного типу
4 логопедичні
1 0РЗ
24 педагогів 27 обслуговчого персоналу
САДОЧОК Казка здо ясла садок 3 Нова каховка
групи сонечко золота рибка
з вадами зору
Садочок Гваздічка здо з вадами мови 1952 р
4 групи
2 логопедична
2 середні
15 дітей в кодній групі
2 вихователя
4 логопеди
1 психолог
програми ДИТИНА УКРІЇНА МОЯ БАТЬКІВЩИНА
МЕТОДИ ТКАЧЕНКА КОЛЬОРОВА ТЕРАПІЯ
Отже мені сподобалось безпосередність дитячих емоцій, насичена програма свята та красиво оздоблена зала створили незабутню атмосферу та осіній настрій усім присутнім.
Комментариев нет:
Отправить комментарий